Prečo by mal developer využívať naše služby ?

Realitný developer očakáva od spoločnosti, ktorá zastrešuje predaj, že prinesie do celého procesu pridanú hodnotu. V podobe znalosti konkrétneho realitného trhu a v navrhovaní takých riešení, ktoré investorovi umožnia mať vyšší zisk, ako by tomu bolo, keby si predaj projektu zastrešoval sám alebo prostredníctvom bežnej realitnej kancelárie.

Na seba si zarobíme. Vo veľkej miere správnou predajnou stratégiou a individuálnou cenotvorbou prinášame developerom pridanú hodnotu v podobe vyšších predajných cien. Spoluprácou s partnermi vieme sprostredkovať pre developerov výhodné podmienky pri realizovaní štandardov bytov a zaujimavé provízne odmeny.

Partnerom šetríme čas. Všetky služby, ktoré sú potrebné pre úspešný predaj nehnuteľností v developerských projektoch zastrešujeme “inhouse” v našej spoločnosti alebo spolupracujeme s rokmi osvedčenými odborníkmi vo svojom obore.

Fungujeme ako samostatná real estate marketingová agentúra. V našej spoločnosti zastrešujeme kompletnú marketingovú stratégiu. Branding, naming, vytvorenie soc. sietí, web development, performence marketing atď.

Developerom šetríme finančné prostriedky na marketing. Tým, že “inhouse” vieme zabezpečiť marketing projektu od A-Z sú tieto služby markantne lacnejšie, než je trhová cena takýchto služieb od reklamných agentúr.

V našej spoločnosti poskytujeme finančné sprostredkovanie na základe licencie NBS. V nadväznosti na kúpu nehnuteľností klientom poskytujeme bezplatné  konzultácie s cieľom získania hypotekárneho financovania. Ak to situácia dovolí, pracujeme s bonitnými klientmi v prospech developera tak, aby bolá väčšia časť kúpnej ceny vyplatená počas výstavby projektu.

Nezamestnávame realitných maklérov. Samotný predaj zabezpečuje jediný človek a ten je zároveň majiteľ a konateľ spoločnosti. Úzko spolupracujeme s developerom projektu a s klientmi komunikujeme jedným kanálom, výhradne v mene (pod hlavičkou) projektu a nie ako realitná kancelária.

Hlavnou, často krát jedinou predajnou stratégiou realitných maklérov je nahodenie ponuky na inzertné portály. Každý developerský projekt si vyžaduje iný prístup. Niektoré projekty sa najlepšie predávajú „off market“ alebo v predpredaji. Iným projektom slúži „teasing“ a zbieranie dát o potencionálnych klientoch pred zverejnením. Predaj ide dobre najmä vtedy, keď je zvolená adekvátna predajná stratégia, ktorá je podporená vhodnými marketingovými nástrojmi.

Know how. Predajným argumentom mnohých realitných kancelárií je databáza klientov, ktorá žiaľ často stráca význam. Zväčša sa jedná o jednorázových “nepoužiteľných” klientov, ktorí kupujú nehnueľnosť jeden krát za život. My v EQUPO disponujeme databázou investičných a bonitných klientov z rôznych developerských projektov.

Rozumieme realitnému právu a pomáhame s tvorením zmluvnej dokumentácie. Zabezpečujeme komunikáciu medzi projektovým manažérom, stavbyvedúcim a klientmi. Zastrešujeme klientské zmeny, výber nadštandardov a štandardov bytov.

Developerom vieme pomôcť s načerpaním projektového financovania, samotným predajom celého projektu alebo s vyhľadaním equity partnera.

Ing. Marek Weiss, RSc.
O nás

Spoločnosť EQUPO s.r.o vznikla z iniciatívy Mareka Weissa, v ktorej chce s ostatnými odborníkmi poskytnúť na realitnom trhu sviežu alternatívu v spôsobe predaja a kúpy nehnuteľností.